Facilitaire callcenters

Een facilitair callcenter is in veel gevallen gebaat bij een oplossing die gebruiksvriendelijk, snel en efficiƫnt in gebruik is. Niet de IT-afdeling, maar de project-afdeling moet in staat zijn soms wel meerdere campagnes per week aan te kunnen maken. De callcenter software van ABC Solutions biedt flexibele en veelzijdige functionaliteit voor ieder callcenter.

Web2Agent wordt binnen diverse facilitaire callcenters gebruikt, van groot tot klein. Voordelen die de software bieden zijn o.a. de gebruiksvriendelijke scripting-module, diverse en customizeerbare reporting en uiteraard alle andere functionaliteit die u van professionele callcentersoftware mag verwachten.

Daarnaast speelt binnen facilitaire callcenters callblending een steeds grotere rol: door outbound en inbound naadloos op elkaar aan te sluiten, is het onder andere mogelijk om met een eigen nummer uit te bellen. De terugkerende inbound calls kunnen dankzij de routeringsmogelijkheden zo bij de juiste group van agents aangeboden worden. Indien een (inbound) wachtrij vol dreigt te stromen, kunnen automatisch outbound-agents bijgeschakeld worden. En uiteraard bij lege wachtrijen, kunnen de inbound agents deelnemen aan de outbound-campagnes.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *