Inhouse callcenters

Bijna alle bedrijven hebben te maken met klantcontact. In sommige gevallen wordt hier een CRM-oplossing voor ingezet, in andere gevallen worden deze processen nauwelijks gestructureerd.

Web2Agent biedt voor organisaties de oplossing om hun klantcontact (zowel outbound als inbound) te structureren: diverse bedrijven zetten Web2Agent in om hun klantcontact te optimaliseren. Door de flexibiliteit en slimme opzet, is Web2Agent uitermate geschikt om naast een huidig CRM-oplossing te gebruiken, of als CRM-oplossing, indien u daar niet over beschikt.

Web2Agent wordt niet alleen gebruikt om leads actief te benaderen, maar ook voor het plegen van servicecalls, het maken van afspraken of klanttevredenheidsonderzoek. Omdat Web2Agent zowel webbased (“in the cloud”) als op eigen server geinstalleerd kan worden is het voor diverse ICT-omgevingen een geschikte oplossing.

Niet alleen is de veelzijdigheid en gebruiksvriendelijkheid die Web2Agent biedt van belang,

minstens zo belangrijk is de keuzevrijheid die ABC Solutions biedt met Web2agent. Zo zijn licenties op dag- of maandbasis afneembaar, bepaalt u zelf of u in the cloud of op een eigen server wilt werken en kunnen wij koppelen met diverse telefonie-oplossingen. Zo bent u altijd vrij om samen te werken met de door u gewenste telecomprovider, en zit u niet vast aan de tarieven van één leverancier.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *